Returnarea produselor
Conform legislatiei in vigoare in Romania, clientul poate renunta la produsele cumparate, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice; legislatia se aplica doar in cazul persoanelor fizice (OG 130/2000 Art 4 (1) lit. b). Renuntarea la produsele cumparate se face doar in urma unei instintarii prin e-mail, telefonic sau prin completarea formularului de mai jos.
Nu acceptam pentru retur:
Produsele deteriorate: produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit).
Produsele care prezinta urme de utilizare: produsele care prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, uzura, etc.
Produsele care nu au toate documentele insotitoare cu care au fost expediate (factura, garantie, manual instructiuni, etc).
Consumabile (mansete tensiometre,ventil tensiometru, para tensiometru, olive stetoscop, teste de glicemie etc) pot fi returnate doar daca sunt in aceiasi stare in care le-ai primit, fara urmme de utilizare sau uzura.
Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, accesorii aparate aerosoli, orteze, ciorapi compresivi) pot fi returnate doar daca sunt sigilate;
Saltelele pot fi returnate doar daca sunt sigilate;
Piese de mobilier montate sau desigilate. Puteti returna orice produs de mobilier daca este sigilat.
Produse personalizate in mod clar (stetoscoape gravate) sau confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator;
Daca produsele pe care le-ati cumparat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnati produsele trebuie sa returnati si cadourile.
Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returneti pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
De asemenea, nu acceptam la retur produsele din categoria consumabilelor, care sunt desigilate.
In cazul produselor care au fost returnate si prezinta urme de uzura, deteriorate, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (cod, culoare, etc.), produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa din colet, costul de transport (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de noi.
In cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa in colet, va rugam sa va adresati echipei noastre, in aceasta situatie fiind vorba de un caz de garantie.
Pentru orice detalii sau neclaritati, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic la:
Telefon: 0359808111, 0359808999, 0359808880
Mobil: 0773808999
Program de lucru:
Luni - Vineri: 09:00 - 18:00
Sambata - Duminica: inchis