Intrebari frecvente

Intrebari generale

I: Cum va pot contacta?

R: Suntem la dispozitia dvs. si incercam sa va raspundem la orice intrebare. Ne puteti suna la numerele de telefon 0773.808.999 (mobil) sau 0359.808.999 (fix), ne puteti trimite un e-mail la adresa comenzi@neomed.ro, ne puteti contacta prin intermediul formularului de contact de pe site, ne puteti lasa un mesaj pe Facebook sau puteti discuta cu noi direct pe live chat in fereastra de “Asistenta vanzari” din partea dreapta jos a paginii.


Intrebari despre produse

I: Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

R: Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi casuta de cautare din partea dreapta sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile. De asemenea, puteti folosi sectiunea categorii de produse afisata pe site in partea stanga, dupa care veti gasi tot in partea stanga a paginii diferite filtre de cautare in functie de categorie, producator, pret si caracteristici.


I: Preturile afisate pe site sunt cele finale?

R: Da, preturile afisate in magazinul nostru online sunt cele finale, fara alte taxe in plus. Toate preturile contin TVA. Pentru livrarea prin curier rapid, pentru comenzi mai mici de 250 RON, veti plati in plus transportul coletului.


I: Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

R: Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati telefonic la 0773.808.999 (mobil) sau 0359.808.999 (fix) sau folosind formularul de contact de pe site.


I: Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

R: In acest caz, va rugam sa ne contactati telefonic la 0773.808.999 (mobil) sau 0359.808.999 (fix) sau folosind formularul de contact.


I: Ce garantie au produsele?

R: Perioada de garantie a produselor este specificata pe site, in pagina produsului, pentru fiecare produs in parte. Pentru a beneficia de garantie, produsul trebuie sa nu fie deteriorat, sa fie returnat in ambalajul original nedeteriorat si sa fie insotit de documentele justificatoare de achizitie. Consumabilele au termen de garantie de 30 zile, iar celelalte produse care nu sunt consumabile au termen de garantie de minimum 2 ani.


Intrebari despre comenzi

I: Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

R: Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creati un cont de utilizator. Contul de utilizator inregistrat va ofera mai multe avantaje si anume: acumularea de puncte de fidelitate si premii, finalizare mai usoara a comenzilor, acces personalizat, adrese diferite pentru facturare si livrare.


I: Care sunt metodele de plata acceptate pentru comenzile online?

R: Metodele de plata acceptate sunt:
Ramburs - plata se face in numerar la livrarea produselor prin curier;
Transfer bancar - plata se face cu ordin de plata la banca sau prin Internet Banking. Livrarea se va face prin curier sau la ridicarea produselor din magazinele noastre;
Numerar - plata se face in numerar la unul din magazinele noastre iar ridicarea produselor se va face direct de la magazin in momentul platii.


I: Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat adresa mea de domiciliu?

R: In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti mai multe adrese de livrare si sa o selectati apoi pe cea dorita.


I: Trebuie sa astept sa fiu sunat pentru confirmarea comenzii?

R: Nu, veti primi in e-mail toate informatiile referitoare la comanda, si doar in cazul in care sunt probleme sau neclaritati veti fi contactat telefonic de catre un reprezentant.


I: Care este valoarea minima a unei comenzi ?

R: Nu exista limita minima de comanda. In mod normal, pentru toate comenzile mai mari de 250 RON beneficiati de transport gratuit, insa pot fi si anumite exceptii pentru anumite campanii promotionale.


I: Se pot cumpara produsele direct din magazinele din Oradea?

R: Da, puteti cumpara si direct de la magazinele din Oradea. Numai comenzile facute online beneficiaza insa de puncte de fidelitate. Prin urmare, daca doriti sa cumparati direct din magazin, va sfatuim sa faceti comanda online si, la sectiunea Transport, in cadrul procedurii de comanda, sa selectati optiunea de a ridica produsele dintr-unul din magazinele din Oradea. In felul acesta veti primi si punctele de fidelitate.


I: Beneficiez de transport gratuit daca valoarea comenzii depaseste o anumita suma?

R: Da, beneficiati de transport gratuit. Pentru orice intrebari sau nelamuriri, va rugam sa luati legatura telefonic cu unul din reprezentantii nostri si acesta va poate comunica daca indepliniti conditiile pentru a beneficia de transport gratuit pentru comanda dvs.


I: Cum pot verifica starea comenzii?

R: In momentele importante ale comenzii, veti primi in adresa de e-mail mesaje de notificare. Daca aveti nelamuriri sau sunt probleme, puteti sa ne contactati telefonic sau folosind formularul de contact de pe site.


I:Pot modifica/anula o comanda lansata?

R: In cazul in care doriti sa modificati/anulati o comanda, va rugam sa ne contactati telefonic, prin e-mail raspunzand la e-mailul de confirmare pe care l-ati primit, sau folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti gasi in mesajul de confirmare a comenzii care a fost trimis la adresa dvs. de e-mail.


I: Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

R: Puteti consulta oricand istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea “Istoric comenzi” din “Contul meu”.


I: Doresc sa cumpar pe persoana juridica. Este posibil?

R: Da, site-ul nostru onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele respective la inregistrare sau sa le adaugati ca si comentariu in pasul 3 din formularul de comanda(Adresa). Pe langa informatiile referitoare la nume si adresa, va rugam sa completati campurile Firma, C.I.F., Nr. Reg. Com., IBAN si Banca.


Intrebari despre transport si livrare


I: Cand imi livrati coletul?

R: Coletul pleaca de la noi in aceeasi zi, daca faceti comanda pana la ora 15:00. Comanda va ajunge la dvs. in maximum 48 de ore prin curier rapid (Urgent Cargus, GLS), de obicei in decursul zilei urmatoare. Dupa ce ati facut comanda, veti primi in e-mail toate informatiile referitoare la stadiul comenzii, si doar in cazul in care sunt probleme sau neclaritati veti fi contactat telefonic de catre un reprezentant.


I: Cat costa transportul?

R: Pentru comenzi mai mici de 250 RON, transportul costa de la 15 RON in functie de greutate. Pentru comenzi mai mari de 250 RON, transportul este gratuit.


I: Trebuie sa ridic personal coletul?

R: Puteti delega pe cine doriti dvs. sa va receptioneze coletul, e suficient sa va intelegeti cu curierul in momentul in care va suna sa va anunte ca urmeaza sa va livreze coletul.


I: Livrati si in afara Romaniei?

R: Momentan putem oferi livrare doar pe teritoriul Romaniei.


Intrebari despre returnare si service


I: In ce conditii se pot returna produsele?

R: Produsele care nu au fost folosite, demontate si montate si care au ambalajul complet si nedeteriorat pot fi returnate in conditiile prevazute de lege.


I: Unde se face service-ul produselor?

R: Informatiile referitoare la firma/firmele unde se poate face service-ul pentru produsul achizitionat se gasesc pe certificatul de garantie al produsului.


Administrarea contului de client


I: Am uitat parola contului. Ce trebuie sa fac?

R: Daca nu va amintiti parola contului dvs., va rugam sa apasati pe butonul “Ati uitat parola?”, disponibil in pagina de “Autentificare”, imediat sub butonul de “Autentificare”.


I: Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

R: Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea “Informatii personale”, disponibila in sectiunea “Contul meu”.